Woensdag 24ste op do werkdag 25ste

26 april 2019 - Khao Sok National Park, Thailand

Nou de nachttrein, met de lunch bij tante tui al mensen ontmoet die die nacht ervoor in de trein hadden gezeten en het een ramp vonden! Hmm oké Nou we gaan t beleven..

Eerst de airco kapot dus vertraging! Zal is niet haha

Nou hop de trein in, haren van paar meiden ingevlochten, wondjes verzorgd van Rian en zitten maar!

Nog even gekaart met Kim en Lieke en dan komt er rond 20u iemand vragen om je bed op te maken..

Nee veeeeel te vroeg, uiterste was 21u dus dan dan maar toch!?

Bedden worden opgemaakt, wat lijkt op een stapelbed met blauwe gordijntjes! Zie de foto's! Licht blijft in de coupés de hele nacht branden, dan ben je toch wel dankbaar voor het gordijntje! Haha

Wat een nacht, roken kon je in de tussenstukjes doen tussen de wagons met de deuren open!😅 hobbel hobbel, Wiebel, Wiebel!

Nou dan toch maar slapen, dit ging niet dus op bed nog maar kaarten met Lieke!

Kim lag heerlijk te slapen en die wilde om 2u nac- feyenoord kijken, Dylan de vriend van Lieke is NAC supporter dus die gingen dat wel samen luisteren kijken mits ze wakker waren!

Nog even in de restaurant achtige gedeelte gezeten waar je blijkbaar ook mocht roken samen met Lieke en Mathew! De koffiejuffrouw zo hebben we haar maar genoemd met soepjurk, zei op een gegeven moment; "you go to bed, sleep sleep" ja oké we gaan al, omdat je het ook zo vriendelijk vraagt!

Nou uiteindelijk toch nog even kunnen slapen tot mn gordijntje open ging;  "Goedemorgen Daf je heb nog 5 minuten dan zijn we er"

Huh wat?? Ik lag net lekker te slapen haha.. nouja goed aankleden en hop wachten tot we bij het station waren.

Om half.5 waren we er dan en om 5 uur al aan het ontbijt.. wachten op de bus en vanuit daar op naar khao sok!

1. Piet:
    26 april 2019