Woensdag

17 april 2019 - Chiang Rai, Thailand

Vanmorgen om half 6 t wekkertje!

Half 8 in de bus was t al 32 graden!! Nog best koel maar toch al wel warm..

Op van Phrae naar Chaing Rai!

Onderweg eerst naar de witte tempel geweest, waar wij ook hebben geluncht! En jawel lijst met kip, again!

Wat een ontzettend bijzonder en mooie tempel is dat! Wauw zo anders dan dat we allemaal hadden gezien al.

In de tempel mag een vrouw geen diep decolleté hebben, geen blote bovenarmen en tot onder de knie bedekt zijn. Bij de vorige tempel (gister) een grote sjaal gekocht, deze voor om mn middel.. jawel goed dichtmaken anders maken ze deze nog even dicht met een elastiekje, strak ook want vandaag ervaren dat deze nog wel wanneer je dus naar binnen loopt af kan zakken😅

Heerlijk geslapen in de bus, naar de zwarte huizen museum, inmiddels al ruim 45 graden buiten, met veel smog.  Stukje lopen en daar rond gelopen..

Onderweg naar het museum gestopt bij het meer en daar zat een koffietentje die de mooiste koffie klaarmaakte. Heerlijk genoten van verse gemberthee😍

Bij het museum, waar eigenlijk niet waren ongelofelijk veel Chinezen!!!

Wat zijn sommige Chinezen irritant!😅 vol tegen je aanlopen of je er niet staat, je weg duwen als ze een foto willen maken en ga maar door hahaha

Van het museum op naar de gouden driehoek! Drielandenpunt van Thailand, Laos en Myamar. Met de boot gegaan waar een ontzettende sterke stroming stond. Met de boot naar Laos gegaan, waar wij allemaal " Ooo jou are so beautiful" en "jou single" hoorden.. flessen whisky met slangen, hagedissen en ga maar door waren.. en we nog hebben staan "afdingen: en flink ook..

Man blij, wij blij..

Bij terugkomst in Thailand nog even naar de 7 beleven voor tostis, chippies, drinken voor bij de film in de bus..

Na 1.5 uur rijden aangekomen bij het hotel rond 18.45u, afgesproken om om 20u in de lobby te zijn voor de nachtmarkt en om opnieuw een poging te doen bij de  steakhouse te gaan eten..

Iedereen liep wat uit dus werd 20:15u, begon het om 20u flink te waaien waarna fikse onweersbui met een waterval aan regen. Dit hield best lang aan dus maar besloten om in t restaurant te gaan eten van t hotel..

Op tijd weer op de kamer, lekker slapen.. welterusten!!

1. Piet:
    17 april 2019
    Mooi he’ daar 😘😘
  2. Joke en Leo:
    17 april 2019
    Geweldig meiden!! Wat "n belevenis hė!!!En hoe gaat het met die Kimberley!!!
  3. Martin:
    18 april 2019
    Leuk hoor die verhalen helemaal geweldig
  4. Jolanda en Jeffrey:
    18 april 2019
    Super leuk om te lezen en te zien wat jullie allemaal doen. Echt heel gaaf!!
  5. Marc Knijnenburg:
    19 april 2019