Zaterdag!! :)

20 april 2019 - Chiang Mai, Thailand

Heerlijk vrije dag vandaag! Uitslapen maar wel even ontbeten voor 10u..

Daarna de was van de kleding die we aanhadden met Kevin en rianne naar de wasserij gebracht! Want jeetje wat stonken die kleren zeg hahahaha heel de badkamer rook er naar😂😂

Daarna met Rianne en Kevin naar het winkelcentrum gegaan, even shoppen en natuurlijk kaarsjes, slingers halen want Mathew (een van de buurmannen)is jarig op koh samui!

Op de terugweg nog even drinken en tostis halen bij de 7-eleven! btw die zijn echt lekker!! Haha

Daarna heeeeerlijk bij en in het zwembad gelegen.. koud drankje, muziekje..

Even wat eten bestellen we hebben allemaal wel trek, prima wordt geleverd bij het zwembad bij de bedjes..

En jawel voor we ons eten hadden, zwarte lucht, flitsen en een flinke regenbui! Dan maar binnen opeten, douchen en toen ging alle stroom uit.. niet zo raar aangezien de bliksem is ingeslagen!! Vanavond naar de nightmarket van Chiang Mai..

Omgekleed en wel, hop in de tuk tuk op naar de markt! In de rode langere tuk tuk met zn 9e, betaal je 30 Bath per persoon, omgerekend ongeveer 83 cent!

Rond gelopen de markt, alle mannen fie mee waren werden steeds gezelliger?!🤔 tsjaa shoppen en honger?!

Oké wat gaan we eten, een koppeltje gaat op de markt eten de rest durft het niet zo goed, prima rijden we terug naar maya winkelcentrum kijken we daar op de 4e etage.. zijn allemaal restaurants..

Waar belanden we voor de 3e keer jawel bij Duke's! Lekker gegeten op naar t hotel en jippie stroom doet t weer, de airco dus ook!

Jammer joh te vroeg gejuicht met an alle.. stroom weer uit weer op de noodvoorziening en jawel airco dus weer uit.. En jawel SAUNA!!🤒

en dat terwijl wij allemaal een verstandig zijn om optijd naar bed te gaan, morgen wekkertje weer vroeg want dan gaan we om half 8 weer vertrekken naar de volgende plek!!

1. Piet:
    20 april 2019