Nog 65 dagen te gaan!

5 februari 2019 - Stompwijk, Nederland

Hallo allemaal,

Het leek ons leuk om jullie "mee te nemen" met/naar onze rondreis door/in Thailand. Aangezien we jullie niet willen stalken op Facebook etc., waarschijnlijk dat toch wel zal gebeuren. Maar goed, wij hebben dus bedacht om hier onze reisverhalen te plaatsen.

Ikzelf roep al een aantal jaren dat ik naar Thailand wil, mede door mijn enthousiasme werd Kimberley ook enthousiast en wilde ook wel heel graag naar Thailand.

Eind 2018 de stoute schoenen aan gedaan en gewoon geboekt.
JAAAAAA WIJ GAAN NAAR THAILAND!!!

Donderdag 11 april 2019 stappen wij in het vliegtuig naar Thailand, een vliegreis van maar 12 uur lang.. Valt best mee want is maar een halve dag zitten in een vliegtuig! :-) haha

We hebben er onwijs veel zin in en we houden jullie op de hoogte!! :-)

1. Ron, Lisa, Amy:
    25 februari 2019
    Hoi meiden wat gaaf, perfecte timing om met Songkrang in Bangkok aan te komen vallen jullie gelijk met juliie neus in 't feestgedruis,.. We gaan jullie zeker volgen, groetjes van ons