Van Schiphol tot in Thailand!

14 april 2019

Ja toen kwam dat moment; richting Thailand!

In de rij voor het inchecken eigenlijk al direct mensen ontmoet en hoe toevallig ook nog bij ons in de groep! Een wat ouder stelletje ( rond de 60) en een jonger stelletje.. ontzettend gelachen totdat....

Jawel het brandalarm wel 4x afging maar gelukkig ook steeds snel ook weer uitging.. Ja je heb toch allemaal een beetje de zenuwen! ;-) links van ons bij een andere balie worden door zwaar bewapende marechaussees grote vermijdbare schermen gereden.. trekt toch wel iedereen zijn aandacht maar waarvoor?? Komt er een VIP? Is er iets heel anders? Zal wel geen VIP zijn, staan allemaal met het wapen op scherp. Bleek voor een vlucht naar Tel Aviv, waarom? Ja die reden weten wij ook niet!

Ingecheckt en we zitten op stoelen 51A en 51C. Op richting naar de douane, ticket scannen vind ik (Daphne) blijkbaar moeilijk, denkt hij is groen kan doorlopen? Juist! Maar wel tegen een dicht poortje! Hahaha weer een Daph-momentje maar een hoop mensen een lach op het gezicht getoverd!😂

Dan de douane, wie wordt er weer tussenuit gehaald, juist weer ik (Daphne).. drugsonderzoek op de tas, mochten gelukkig al snel doorlopen! Gelukkig was ik niet de enigste, maar een aantal van de groep ook..

Oké.. dat weer gehad! Even wat eten, winkeltjes kijken..

Kijken, kijken, niet kopen! 😁

Behalve de flesjes water en een doosje paracetamol!

Nog even gebeld, geappt en dan lekker gaan zitten bij de Gate!

Twee Nederlandse Thaise kindjes, waarvan een meisje van 5 een mini kopie is en twee druppels water lijkt op een nichtje van ons en haar grote broer van 8! Kim nog even een rondje gerend bij de Gate met datzelfde meisje en haar grote broer vertelde mij hele verhalen..

Tegenover ons komen een jonge gozer en een meid zitten, jawel ook van de groep.. Hij is voor NAC, Kim gelijk een klik want ja voetbal.. gelijk vol gepraat over NAC en natuurlijk Feyenoord!♡

Zij mocht geen stijltang meenemen, heb ik die nou toevallig! ;-) leuk stel, denk dat we daar ook goed mee op kunnen schieten! Hij heeft net zon geweldig gevoel over vliegen als ik, niet dus! En Kim en zij ja ach wij zijn makkelijke slapers.

Nou boarden, hop dat vliegtuig in!

Jeetje wat waren we verbaasd,verrast, overweldigd toen we instapte! Je verwacht wel maar gewoon; Wauw!

Zitten op hup die lucht in! De mensen met de Thaise kindjes zit vader naast Kim en vrouw en kindjes achter ons. Schuin naast ons, weer een stelletje doe bij de groep hoort!

In de lucht, ging prima allemaal!

Oké tv aan, leuk allerlei film, spelletjes, muziek etc.. Wat te drinken, menukaart.

En dan het eten!😅 ja vliegtuigeten! Wij besluiten om te gaan voor de cordonbleu, aardaplelkroketjes.  Daar zaten nog worteltjes/doperwten, vers fruit, couscous salade, broodje met kuipje boter en een appel kaneel cake met pinda's. Ondertussen HET formulier ingevuld die je moet inleveren en een deel ervan moet bewaren tot je weer weg gaat!

Ik schrijf dit nu, ik denk dat 90% slaapt! Nederlandse tijd is 03:16 uur! zo af en toe even een Bumpy Ride, maar ja wat wil je.. Zelf wel even geslapen en Kim ligt heerlijk! Haha dekentje, kussentje en dat opblaasbare ding van Ali wat echt een topding is!

We vliegen op dit moment langs Tehran! Google maar even als je wilt weten waar dat ligt

Nog wel een eindje vliegen!!

1. Annelies:
    15 april 2019